ورزش

مدافع نیمکت نشین سپاهان، دعوت شده تیم ملی!

مدافع نیمکت نشین سپاهان، دعوت شده تیم ملی!

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه نویی ۲۶ نفر را برای بازی مقابل تیم ملی قرقیزستان به اردوی کشورمان دعوت کرده که جای خالی بعضی از بازیکنان کشورمان در این لیست احساس می‌شود. یکی از نفراتی که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد به تیم ملی دعوت نشود رامین رضاییان مدافع راست تیم استقلال است.

رامین رضاییان با درخشش در فصل گذشته برای سپاهان  و در این فصل برای استقلال، نشان داد در بهترین شرایط بدنی قرار دارد. اما نکته عجیب، دعوت امیر قلعه نویی از صالح حردانی و آریا یوسفی است. امیر قلعه نویی در حالی صالح حردانی و آریا یوسفی را از باشگاه سپاهان برای پست مدافع راست تیم ملی دعوت کرده است که تیم سپاهان برای این پست خود از وحدت هنانوف تاجیکستانی استفاده می‌کند. افت صالح حردانی در فصل جدید باعث شده تا مورایس علاقه ای به بازی دادن این بازیکن در پست مدافع راست نداشته باشد و ترجیح بدهد از وحدت هنانوف در پست حردانی و آریا یوسفی استفاده کند، اما در کمال تعجب از تیمی‌که مدافع راست آن، بازیکن دیگری است صالح حردانی و آریا یوسفی برای سمت راست تیم ملی کشورمان دعوت می‌شوند.

البته لازم به ذکر است در حالی که پست تخصصی آریا یوسفی دفاع راست است ژوزه مورایس از این بازیکن به عنوان وینگر استفاده می‌کند.

این یکی از تناقضاتی است که در لیست سرمربی تیم ملی کشورمان دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی به سبک بازی حردانی اعتقاد داشته باشد و احتمالا این بازیکن را در ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان خواهیم دید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا